In één oogopslag

Het bedrijf

GOLDBECK

GOLDBECK ontwerpt, bouwt en beheert commercieel vastgoed - snel, economisch en betrouwbaar! De prefab elementen waaruit wij onze gebouwen  samenstellen, produceren we grotendeels in eigen beheer. Wij spreken de taal van onze klanten: wij hebben inmiddels meer dan 70 locaties verdeeld over Europa.
Wij hechten veel waarde aan respect, eerlijkheid en verantwoord handelen tegenover onze collega's, zakenpartners, de maatschappij en het milieu.

Cijfers, data, feiten

Het 51ste boekjaar eindigde op 31.03.2020. Al met al kijkt GOLDBECK terug op een succesvol boekjaar 2019/20. De totale productie bedroeg € 3.486 miljard. Er zijn meer dan 500 gebouwen gerealiseerd.

In 2019/20 werkten gemiddeld 7.258 medewerkers bij GOLDBECK. Ter vergelijking: Aan het einde van het boekjaar 2018/19 hadden we 6.690 medewerkers in dienst.

Op dit moment werken er ongeveer 7.800 mensen bij GOLDBECK.

  • 74 locaties in Duitsland en de rest van Europa 
  • 64 filialen en kantoren
  • 10 productielocaties
  • 3 System Centre: Bielefeld, Hirschberg, Leipzig

 

Annual Report 2019/20

 

 

"Het is een van de belangrijkste taken van het management om een bedrijfscultuur te creëren waarin werknemers en ook mensen buiten het bedrijf zich kunnen identificeren met het bedrijf en haar handelen."
Ortwin Goldbeck | Oprichter van het bedrijf, vandaag voorzitter van de raad van advies.

Historie

De wortels van het bedrijf liggen in de klassieke staalbouw. Maar dan zet de oprichter Ortwin Goldbeck zijn visie in industrieel werk in de bouwsector en vaart hiermee een nieuwe koers. 

System center: Exhibition hall

Communicatie

Met elkaar praten en de techniek verstaan

Via onze lokale vestigingen, bedienen wij onze klanten. 

Trots zijn wij op onze showrooms in Bielefeld, Leipzig en Hirschberg. Dit werkt volgens het principe dat beeld en geluid meer zeggen dan woorden! Hier staan onze producten voor u opgesteld op ware grote. Veel details worden verduidelijkt in persoonlijke gesprekken - eenvoudigweg omdat u ze kunt zien. Zo creëren we enthousiasme en anticipatie. En het allerbelangrijkste: zo stellen we klanten in staat om duurzame beslissingen te nemen op basis van solide feiten.